Fórum - Zobrazit téma - REIKI 2.STUPEŇ - Reikiwebík

Vítej človíčku na Reikiwebík!
  Vítej   Anonyme

     Menu
· Domů
· Archív článků
· Diskuzní fórum
· Hledání
· Ke stažení
· Manuály
· Témata článků
· Top 10
· Kalendář akcí

· Reiki Seznam
· Reiki kluby
· Kalendář Reiki kurzů


· ReikiWeb - starý 1
· ReikiWeb - starý 2

Diskuzní fórum

Reikiwebík :: Zobrazit téma - REIKI 2.STUPEŇ
 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   Osobní nastaveníOsobní nastavení   PřihlášeníPřihlášení 

REIKI 2.STUPEŇ

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Reikiwebík -> Reiki 2. stupeň
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ANAJ
Lepší než nováček
Lepší než nováček


Registrace: 8.5. 2009
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: pá květen 08, 2009 11:39 pm    Předmět: REIKI 2.STUPEŇ Citovat

JSEM NOVÁČEK,KDO PORADÍ, JAK SE NEJLÉPE POSÍLÁ LÉČIVÁ ENERGIE NA DÁLKU Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli
Dzarmi
Spisovatel na n-tou :-)
Spisovatel na n-tou :-)


Registrace: 30.3. 2006
Příspěvky: 737

PříspěvekZaslal: so květen 09, 2009 6:15 am    Předmět: Citovat

Ahoj Anaj,
a jak dlouho máš druhý stupeň a mohla by jsi alespoň v krátkosti popsat tvou zkušenost s dálkovým posíláním?
Ono se pak lépe navazuje či se chytá....

Hodně úspěchů

Džarmí Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli
Psychedelic
Doslova spisovatel
Doslova spisovatel


Registrace: 11.6. 2005
Příspěvky: 276

PříspěvekZaslal: ne květen 10, 2009 11:52 am    Předmět: Citovat

Já to dělám tak, že spustím "v sobě reiki" s jakýsmi nevysloveným záměrem "do čeho, do koho reiki chci" a "dívám se" - žiji to. Nebo spustím reiki a dotyčné téma "přenesu" (je přeneseno) do hrudi a prožívám to...